Ik heb geen e-mail ontvangen.

Checkt u eerst even uw spamfilter; wellicht is de uitnodiging daar belandt.
Mocht dit niet zo zijn: neem dan contact op met de afdeling van uw specialist. Wellicht staat er een verkeerd e-mailadres bij hen geregistreerd.

Ik ben de e-mail met de uitnodiging kwijt.

Als u in uw e-mail zoekt naar kernwoorden zoals de naam van uw ziekenhuis kunt u deze wellicht nog vinden.
Neem contact op met de afdeling van uw specialist als u de e-mail niet kunt vinden.

Het lukt me niet om in te loggen / Ik ben mijn gebruikersnaam of wachtwoord vergeten

Uw gebruikersnaam kunt u vinden in de e-mail met uw accountbevestiging. Heeft u deze niet meer, neem dan contact op met de afdeling van uw specialist.
Uw wachtwoord is hoofdlettergevoelig. Weet u uw wachtwoord niet meer? In het inlogscherm kunt u uw wachtwoord opnieuw aanvragen.

Ik begrijp een vraag niet.

Maak toch de vragenlijst maar af. U kunt uw arts om uitleg vragen wat er met deze vraag werd bedoeld. Mocht u het verkeerd hebben begrepen kan de arts uw antwoord altijd nog wijzigen.

De datum klopt niet. Mijn consult is op een andere datum dan weergegeven.

Kan het zijn dat u uw afspraak heeft gewijzigd? Klopt de datum dan nog niet? Neem dan contact op met de balie van de afdeling waar u uw afspraak heeft. Mocht uw afspraak al zijn geweest hoeft u de vragenlijst nu niet meer in te vullen. Voor een volgend consult krijgt u weer een nieuwe uitnodiging.

Ik krijg een foutmelding en/of ConsultAssistent reageert niet meer.

Controleer of u alle verplichte velden heeft ingevuld.
Krijgt u nog steeds een foutmelding of loopt de vragenlijst nog steeds vast, controleer dan uw internet verbinding en log uit en daarna opnieuw in. Antwoorden welke u heeft ingevuld voordat u de foutmelding kreeg zijn opgeslagen.
Lukt het nog steeds niet? Neem dan contact op met de afdeling van uw specialist. De contactgegevens staan in uw uitnodigingsmail.