Groene Hart Ziekenhuis KNO en ConsultAssistent
De afdeling Keel-, Neus- en Oorheelkunde (KNO) van het Groene Hart Ziekenhuis is begonnen met het gebruik van de slimme digitale vragenmodules van ConsultAssistent. Sinds maart ontvangen alle KNO-patiënten een digitale vragenlijst waarmee hun klachten en verwachtingen in kaart worden gebracht.
Het Groene Hart Ziekenhuis ziet digitale zorg en communicatie als een belangrijk middel om de zorg efficiënter en toegankelijker te maken voor patiënten. De pilot met ConsultAssistent is een volgende stap in die richting.
Het invullen van de vragenmodules van ConsultAssistent levert niet alleen waardevolle inzichten op voor de KNO-artsen, maar helpt ook de patiënten om zich beter voor te bereiden op het aankomende consult. Zo kunnen arts en patiënt sneller tot de kern komen.
Bedankt en let’s go, Groene Hart Ziekenhuis! 💚
We kijken ernaar uit om samen met jullie het zorgproces te optimaliseren en de ervaringen en uitkomsten voor de patiënten te verbeteren.
